Thursday, December 29, 2005
Disco Man + Snow White 4-Ever

So tonight there was a concert with The! Jewish!! Music!!! Superstar!!!!

We were all looking forward to going - Yaakov was working sound, plus it was free. What could be bad?

Rivky started complaining she didn't want to go before we even got there. This has been her thing lately. "You go. I'll stay in the car." Yeah right, like that's gonna happen.

When we got there, it was so loud. Poor Rivky, she got scared and started to cry. I mamesh felt so bad for her. But we couldn't leave, Yaakov was counting on us being there. She carried on for quite awhile.

Anyway, there were some very special people there. Like the biggest, baddest, baldest head ever, sitting right in front of me! There was a woman who looked exactly like Snow White. There was Disco Man, who kept movin' and groovin' to all the Jewish music. Then there was this older woman, I could tell she was quite the looker in her younger days. She kept shushing people and telling people to move out of her way. She said it to one of my friends, and I stuck my tongue out at her. She didn't notice. Then there was this old chassidisher guy who really started shakin' it at one point, and guess who joined him? DISCO MAN! I was loving it. There was an old lady with bright red lipstick, and a long blonde ponytail "wiglet" attached to her blonde head. I got a big kick out of her, too.

I was much more entertained by all the weird people than I was by the performer.


4 Comments:

  • At 6:08 AM, Blogger Pragmatician said…

    That's why people go to concerts if it's just about the music you can put up a video :)

     
  • At 10:00 AM, Anonymous Anonymous said…

    definately sounds WWEEEIIIRRRDDD

     
  • At 8:28 AM, Blogger يارا said…


    شركة تسليك مجاري بالدمام
    تعتبر المياه هى الحياه لكل فرد هى الشئ الاساسى فى حياتنا وفى جميع منازلنا، فجميع الاعمال التى يقوم بها الفرد اثناء يومه تعتمد على المياه اعتمادا كليا، وفى اصعب الظروف لا يمكن ان نتخلى عن وجود المياه بالمنزل ولا نسمح بان يوجد فى مجرى المياه اى مشكلة تتسبب فى ايقاف استخدام المياه، شركة تسليك مجارى بالدمام واحدة من افضل شركات تسليك المجارى التى ذاعت شهرتها بين مدن المملكة العربية السعودية وطال تاريخها الحافل بانجازات عظيمة وباهرة
    https://wefaq-dammam.com/شركة-تسليك-مجارى-وشفط-بيارات-بالدمام/
    شركة مكافحة حشرات بالدمام
    تعتبر الحشرات من المشكلات المعاصرة التي يعاني منها أي إنسان بالعالم، ونجد أن معظم المواطنين يلجئون إلى شراء المبيدات الحشرية المتداول بيعها في الأسواق، ولكن في النهاية لا تؤتي هذه المبيدات أي نفعاً، ولكن لا داعي للقلق لأن شركات مكافحة حشرات بالدمام تقدم أقوى العروض في مكافحة الحشرات فالشركة تقدم خدمة القضاء على كل أنواع الحشرات وكل هذا بأسعار رخيصة جداً لذلك بادروا الآن للتعاون معنا دون أي تفكير.
    https://wefaq-dammam.com/شركة-مكافحة-حشرات-بالدمام/
    شركة تنظيف بالدمام
    شركات تنظيف بالدمام هي من أفضل وأكبر المؤسسات التي ظهرت في الآونة الأخيرة في مجال التنظيف، فنجد أن الكثير من ربات البيوت يبحثون عن شركة ذات كفاءة وخبرة في تنظيف الشقق، لذلك عند التعاون مع شركة تنظيف بالدمام لا داعي للقلق أو الخوف لأننا نقدم خدمة شاملة متكاملة من كافة الجوانب فمعنا لن تكون في حاجة أي شخص أخر لأننا نوفر لك كل ما تتمناه وأكثر وكل هذا بأسعار رخيصة جداً من الصعب أن تجدها في مكان أخر لذلك نحن متميزون دائماً.
    https://wefaq-dammam.com/شركة-نظافة-بالدمام/
    شركة تسليك مجاري بالاحساء
    شركة تسليك مجارى بالاحساء تستعمل معدات قوية لاصلاح اعطال الانسدادات بالبيارات، كما ان مجموعة العمال المقيدون بالشركة لديهم من الخبرة ما يكفى لحل اى مشكلة او عطل فى البيارات دون الحاجة للمساعدة فهم متخصصون ودارسون لتقنيات اصلاح البيارات الحديثة بجودة عالية، شركة تنظيف بيارات بالاحساء تعتمد فى عملها على التميز فى الاداء والكفاءة فى العمل والمهارة فى حل المشاكل والنشاط فى انهاء المهام الصعبة دون ادنى شك، المسئولية التى تقع على عاتق شركة تسليك مجارى بالاحساء كبيرة حيث الانجذاب الكبير اليها والحاجة المستمرة الى الاستعانة بها حيث انها الملجأ الاول والاخير لجميع العملاء عند مقابلتهم لاى مشكلة تتعلق باصلاح وشفط البيارات فى جميع مناطق الاحساء

    https://wefaq-dammam.com/شركة-تسليك-مجارى-بالاحساء/


     
  • At 2:09 PM, Blogger انجين محمد said…

Post a Comment

<< Home


My Photo Name: Fancy Schmancy Anxiety Maven
Location: Chutz l'aretz - Outside of Brooklyn

fancymaven at gmail dot com